Strategia firmy
w Internecie
Chcesz nauczyć się jak zaplanować działania marketingowe?
Chcesz mierzyć efektywność swoich działań?
Dlaczego warto mieć strategię?
Określ swoje cele biznesowe!
Lepiej zrozumiesz potrzeby swoich klientów
Lepiej wykorzystasz budżet na działania marketingowe
Zwiększysz swoją konkurencyjność na rynku
Będziesz o krok przed konkurencją
Czego dowiesz się ze szkolenia?
Upewnij się czy szkolenia są dla Ciebie!
Jak przeprowadzić analizę rynku
Jak ustalić misję, wizję i cele firmy
Jak określić swoją grupę docelową
Jak przygotować plan działań marketingowych
Jak mierzyć efektywność działań
Jak zaplanować budżet marketingowy
Do kogo kierowane jest szkolenie?
Upewnij się czy szkolenia są dla Ciebie!
Firmy i instytucje publiczne
Do firm które chcą poprawić swoje wyniki sprzedaży, wdrożyć nowe strategie marketingowe, zwiększyć zaangażowanie klientów oraz rozwijać umiejętności swoich pracowników. Mogą to być zarówno duże korporacje, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa, a także organizacje non-profit i instytucje publiczne.
Osoby prywatne
Do osób zainteresowanych zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu marketingu, w tym do pracowników działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, właścicieli firm oraz osób planujących karierę w dziedzinie marketingu.
Kto poprowadzi szkolenie?
Poznaj swoich trenerów!
Patryk Ciechanowski
Patryk Ciechanowski – gdy go zapytasz "jak leci" zawsze odpowie "Spoko!" Być może dlatego założył agencję Spoko Marketing, kawiarnię Spoko Cafe i sklep internetowy SpokoKawa.pl
Z marketingiem internetowym związany od ponad 10 lat. W swojej karierze miał okazję pracować przy wielu projektach dla znanych, ogólnopolskich marek, gdzie za kluczowe zawsze stawiał mierzenie wyników działań marketingowych. Jego skuteczność weryfikuje nie tylko liczba przepracowanych lat, ale i sukces własnych firm.
Poza wspieraniem rozwoju firm klientów Spoko Marketingu i swoich własnych przedsięwzięć, Patryk dzieli się wiedzą podczas wykładów, szkoleń i konferencji. Jest kierownikiem Zakładu Nowych Mediów w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku, w ramach którego działa kierunek Nowe media i e-biznes.
Alan Sarbinowski
Alan to pasjonat swojej pracy, który ciągle dąży do doskonałości zdobywając najnowsze umiejętności i techniki w branży marketingowej.
Jego głównym celem jest pomóc Twojej firmie zwiększyć zasięg i sprzedaż poprzez wykorzystanie skutecznych strategii marketingowych, takich jak kampanie Google Ads i Meta Ads, optymalizacja SEO i SEM oraz analiza internetowa.
Pasja do marketingu internetowego w połączeniu z wiedzą i umiejętnościami sprawia, że Alan jest w stanie przekazać najważniejsze i najnowsze informacje w sposób łatwy do zrozumienia dla swoich uczestników szkoleń. Dzięki czemu mogą wykorzystać zdobytą wiedzę w swoich firmach.
Dodatkowe informacje
Poznaj kluczowe informacje na temat szkolenia
6 godzin
praktycznego szkolenia
Pracujemy wspólnie na Twojej firmie lub wybranym przez Ciebie przykładzie. Dzięki temu od razu będziesz mógł wykorzystać wiedzą w praktyce.
Szkolenie
indywidualne
Szkolenie indywidualne organizowane jest dla jednej osoby.
Szkolenie
grupowe
Organizujemy również szkolenia grupowe. Napisz do nas a przygotujemy ofertę!
Online
lub tradycyjnie
To Ty wybierasz w jakiej formie ma odbyć się szkolenie!
Certyfikat uczestnictwa
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w formie cyfrowej, który potwierdza zdobytą wiedzę.
Termin szkolenia
Po rejestracji, skontaktujemy się z Tobą, aby wspólnie wybrać dogodny termin szkolenia.
Zapisz się na szkolenie
Nie zwlekaj, zapisz się już dziś!
Koszt szkolenia: 1390 zł netto
Poznaj naszych klientów
Oni nam zaufali
Stawiamy na relacje i przejrzystość naszych działań.
Te firmy już o tym wiedzą!
FAQ
Dowiedz się więcej!
W przypadku szkoleń dla większej grupy niż 5 osób, skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza na stronie.
Certyfikat przesyłamy po zakończonym szkoleniu w formacie pdf na adres mailowy podany w formularzu.
Termin szkolenia można przełożyć tylko raz. Wystarczy się z nami skontaktować.